احداث کتابخانه مهدی آباد شهرستان چهارباغ گامی در جهت محرومیت زدایی است

شاه محمدی با اعلام خبر افزایش سه برابری میزان اعتبارات شهرداری چهارباغ با تصویب شورای اسلامی این شهر گفت: احداث کتابخانه مهدی آباد شهرستان چهارباغ گامی در جهت محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مرتضی شاه محمدی » طی آئین افتتاح کتابخانه استاد شهریار در مهدی آباد شهرستان چهارباغ که چهارشنبه ۲۰ اسفند با حضور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی برگزار شد گفت: یکی از مولفه های مهم فرهنگی، توجه به احداث کتابخانه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.  

 

شهردار شهرستان چهارباغ افزود: خدمت رسانی فرهنگی به مردم یکی از اقدامات و رویکردهای مدیریت شهری چهارباغ است که برای این مهم مناطق کم برخوردار در اولویت قرار دارند. 

 

وی با اشاره به انگیزه ثبت نام جمعی از نوجوان و جوانان در کتابخانه مهدی آباد اظهار کرد: وظیفه ما ایجاب می کند از این اقدام فرهنگی قدردانی لازم را انجام دهیم.

 

وی عنوان کرد: اقدام عملی جهادی در شهرداری چهارباغ با محوریت محرومیت زدایی و ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری برای مردم در مناطق محروم است.

 

وی با قدردانی از اهتمامی و همراهی شورای اسلامی شهر چهارباغ در زمینه تخصیص اعتبارات لازم برای امور فرهنگی بیان کرد: احداث کتابخانه در منطقه مهدی آباد زمینه گسترش و ارتقاء فرهنگ عمومی شهروندان است.

 

شهردار چهارباغ در پایان خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی سال 1400 به همت شورای اسلامی شهر سه برابر اختصاص داده شده است که این امر متناسب با نیاز مردم منطقه است.

 

تقدیر امام جمعه شهرستان چهارباغ از راه اندازی کتابخانه عمومی استاد شهریار

 

« حجت الاسلام محمدی» نیز طی آئین افتتاحیه کتابخانه عمومی استاد شهریار در مهدی آباد کرج گفت: از تمامی زحمت کشان و فعالان راه اندازی و بهره برداری کتابخانه عمومی استاد شهریار سپاسگزارم. 

 

امام جمعه شهرستان چهارباغ افزود: تا سال ۱۳۹۴ در سطح شهرستان چهارباغ فاقد کتابخانه بودیم ولی در طول چند ماه اخیر از چندین کتابخانه بهره مند شدیم. 

 

 

امام جمعه شهرستان چهارباغ خاطرنشان کرد: کتاب معجزه زنده پیامبر اسلام(ص) است و توجه به آن زمینه رشد و پویایی جامعه است. 

 

 

کد خبر 1036539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha