فاز دوم طرح شهید سلیمانی ۲۳ اسفند آغاز می‌شود

حاجتی گفت: در فاز اول طرح شهید سلیمانی بیش از چهار هزار بسیجی با همکاری مجموعه بهداشت درمان اقدامات پیشگیرانه را در زمینه شیوع ویروس کرونا انجام دادند که فاز دوم این طرح با شرکت بیش از ۱۲ هزار بسیجی از (شنبه ۲۳ اسفند) آغاز می‌شود.

«عبدالرضا حاجتی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: خوشبختانه امروز در استان خوزستان با همکاری سپاه اقدام بسیار بزرگی صورت گرفت و آن توزیع 20 هزار بسته کمک مومنانه بود که این بسته توسط بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها تهیه شده است.

 

معاون هماهنگ سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات سپاه خوزستان همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در این اقدام 33 هزار بسته از 63 هزار بسته تعیین شده برای کمک به ایتام را تقبل کرده است.

 

وی با بیان اینکه بسته های مختلفی در سراسر خوزستان در حال توزیع است تصریح کرد: اقدامات موسسات خیریه که با همکاری مجموعه های بسیج در سراسر خوزستان در زمینه توزیع کمک های مومنانه بسیار قابل تقدیر است.

 

حاجتی در خصوص طرح شهید سلیمانی بیان کرد: در فاز اول طرح شهید سلیمانی بیش از چهار هزار بسیجی با همکاری مجموعه بهداشت درمان اقدامات پیشگیرانه را در زمینه شیوع ویروس کرونا انجام دادند که فاز دوم این طرح با شرکت بیش از 12 هزار بسیجی از (شنبه 23 اسفند) آغاز می شود.

 

وی اضافه کرد: به منظور افزایش روحیه نیروهای بسیجی فعال در این طرح، ناحیه ها و شهرستان های که بتوانند با اقدامات مطلوب خود شهر خود را از حالت قرمز خارج کنند مورد تشویق قرار خوااهند گرفت.

 

معاون هماهنگ سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به اقدامات سپاه در بستر فضای مجازی و شبکه شاد اشاره کرد و یاد آور شد: بیش از 40 هزار دانش آموز بسیجی به همراه خانواده های خود از برنامه های متنوع و آموزشی سپاه با عنوان راهیان نور بهره مند خواهند شد.

 

کد خبر 1036540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha