توزیع ۱۲۰۰  بسته گوشت قربانی نذری میان خانواده های نیازمند

در آستانه عید مبعث، هزارو ۲۰۰ بسته گوشت نذری اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، با مشارکت و همراهی فعالان فهما خراسان شمالی میان سفره خانواده های نیازمند خراسان شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: همزمان با ماه پر برکت رجب و نیز به مناسبت هجدهم اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز چهارشنبه بیستم اسفند و در آستانه عید سعید مبعث و البته با همراهی فعالان فهما، ششمین  رزمایش کمک مومنانه و دستگیری از یک هزار و 200 خانواده در مناطق مختلف استان  آغاز شد.

 

 

وی افزود: این بسته های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلوزیونی «سمت خدا» که به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود، تهیه شده و با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند شناسایی شده از امروز توزیع می شود.

 

 

وی با اشاره به سهم هر شهرستان در این باره اعلام کرد: 150 بسته در شهرستان فاروج، شیروان 150 بسته، راز و جرگلان 50 بسته، مانه و سملقان 150 بسته، شهرستان  گرمه و جاجرم نیز به ترتیب  150و 170 بسته و اسفراین 150 بسته را  به دست نیازمندان می رساند.

 

 

شیرازیان همچنین سهم شهرستان بجنورد  را اهداء  280 بسته گوشت قربانی   به خانواده های نیازمند اعلام کرد.

 

 

وی کانون های مشارکت کننده و همراه این طرح همدلانه را امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) فاروج، امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین، کانون فرهنگی هنری قدس راز و جرگلان، کانون فرهنگی هنری قدر ولایت  مانه و سملقان، کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام)  گرمه، کانون های امام محمد باقر (علیه السلام) جاجرم و کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان و کانون فرهنگی هنری  امام سجاد (علیه السلام)  شیروان معرفی کرد.

 

 

وی اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش کمک مومنانه و در قالب این طرح همدلی بیش از پنج هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

 

 

کد خبر 1036560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha