برگزاری دومین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت به میزبانی گلستان

خدمتکار از میزبانی دومین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت با محوریت استان گلستان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مرتضی خدمتکار» شامگاه امروز(چهارشنبه 20 اسفند) در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستانک اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری آیات یکی از رویدادهای مهم فرهنگ دینی است که سالیان سال است در کشور برگزار می شود و استان های مختلف میزبان این جشنواره قرآنی بودند.

 

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در سال جاری نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان زحمت برگزاری یکی از این جشنواره ها را متحمل شدند و میزبانی جشنواره ملی داستانک را برعهده گرفتند و به خوبی و با شکوه زیادی برگزار کردند.

 

خدمتکار بیان کرد: این جشنواره یکی از رویدادها و اقدامات خوب ما در سال جاری بوده و استقبال خوبی صورت گرفته و نویسندگان و هنرمندان مختلف از استان های کشور در آن مشارکت داشتند.

 

وی افزود: بخش ویژه این جشنواره وحدت اسلامی بود که یک موضوع مهم و استراتژیک حهان اسلام است و این مهم با دقت نظر ارشاد گلستان مورد اهتمام قرار گرفت.

 

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: از جشنواره فرهنگی و هنری آیات 11 جشنواره را در استان های کشور برگزار کردیم که جشنواره داستانک یکی از آنها بوده است و همچنین جشنواره داستان نویسی، فیلم، عکس که حول محور آموزه های قرآن و عترت بود با ابزار هنر برگزار شد.

 

خدمتکار گفت: در سال جاری شروع خوبی را از سوی اصحاب فرهنگ و هنر این استان شاهد بودیم و امیدواریم این رویداد فرهنگی و هنری با قوت برقرار باشد و در تلاش هستیم که از این رویداد فرهنگی حمایت کنیم.

 

 

کد خبر 1036572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha