فیلم‌نامه فیلمساز دزفولی دیپلم افتخار سومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی را کسب کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: فیلم‌نامه «صبح روز دهم» نوشته مرتضی سبزقبا دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه و جایزه نقدی سومین جشنواره ملی فیلم‌نامه نویسی را کسب کرد.

«نادر سعادتی‌فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: فیلمنامه «صبح روز دهم» نوشته فیلمساز و فیلمنامه‌نویس دزفولی سید مرتضی سبزقبا در سومین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی هشت نوشت عنوان دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه و جایزه نقدی این جشنواره را کسب کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: ۲۰۰ فیلم‌نامه با موضوع دفاع‌مقدس از سراسر کشور به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال شده که در مرحله‌ اول با ارزیابی هیئت انتخاب ۳۰ اثر به بخش اصلی جشنواره راه یافت.

 

وی با بیان اینکه از مجموع ۳۰ فیلم‌نامه‌ای که به بخش اصلی این جشنواره راه یافته بود، هشت فیلم‌نامه به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند که از نویسندگان آن‌ها تجلیل می‌شود اضافه کرد: هشت فیلم‌نامه‌ برگزیده‌ این جشنواره در قالب یک کتاب منتشر می‌شود و پس از انتشار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

سعادتی‌فرد در خاتمه نیز تصریح کرد: از میان این هشت اثر، چهار فیلم‌نامه‌ با مشارکت و سرمایه‌گذاری انجمن سینمای جوانان ایران تولید خواهند شد که یکی از این چهار اثر، فیلم‌نامه‌ی «صبح روز دهم» ساخته فیلمساز دزفولی است.

 

کد خبر 1036611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha