مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی فارس در بهار ۱۴۰۰ واکسینه خواهند شد

کشفی نژاد گفت: با هماهنگی ها با دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمامی مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی فارس در بهار ۱۴۰۰ واکسینه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (پنج شنبه 21 اسفند) از  واکسینه شدن تمامی سالمندان مقیم در مراکز تحت نظارت  بهزیستی استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: واکسیناسیون این افراد تا بهار ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

مدیرکل بهزیستی فارس ادامه داد: در حال حاضر نخستین گروه سالمندان مقیم و پرسنل مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان فارس در برابر کرونا واکسینه شده اند.

وی اضافه کرد: معاونت توانبخشی بهزیستی استان فارس برای به سرانجام رساندن واکسیناسون به جامعه سالمندان و افراد دارای معلولیت در مراکز توانبخشی و نگهداری خود پیگیر است.

کشفی نژاد اعلام کرد: با هماهنگی ها با دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمامی مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی فارس در بهار 1400 واکسینه خواهند شد.

وی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه جدی توسط بهزیستی در تمامی مراکز تحت پوشش خود گفت: از زمان شروع کرونا در چند نوبت بازدیدهای آنلاین و حضوری  از مراکز انجام شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1036702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha