افتتاح پل «دکتر خدا دوست» مصداق انسان محوری است

اسکندرپور گفت: شورا و شهرداری شیراز در در تحقق شعار «انسان محوری» و ارائه خدمات بهتر به شهروندان خوب و طبق برنامه عمل کرده اند و افتتاح پل «دکتر خدا دوست» مصداق آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (پنج شنبه 21 اسفند) در مراسم افتتاح پل «دکتر خدا دوست» با حضور معاون وزیر کشور گفت: افتتاح این پل در شرایط اقتصادی کنونی جامعه کار قابل توجه و مهمی در تسهیل امور شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: تامین منابع مالی در این شرایط کار دشواری است و مدیریت کردن کار سختی در این وضعیت است.

وی اضافه کرد: به دلیل ارتباط خوب شورای اسلامی شهر شیراز با شهرداری، استانداری فارس، امام جمعه شیراز و ... کارها در سال های اخیر در شیراز خوب پیشرفته است.

موسوی تاکید کرد: شورا و شهرداری شیراز در بخش های ساختاری موفق بوده و در تحقق شعار «انسان محوری» و ارائه خدمات بهتر به شهروندان خوب و طبق برنامه عمل کرده اند و افتتاح پل «دکتر خدا دوست» مصداق آن است.

موسوی تصریح کرد: در شورای اسلامی پنجم شهر شیراز، شهر انسان محور تعریف شده و شاخصه های کمی تعریف شد و بر اساس آن  پروژه ها شکل گرفت که امروز شاهد به ثمر رسیدن یکی از آنها هستیم.

وی با اشاره به پیگیری وضعیت استخدامی مهندسان و اجرا کنندگان پروژه های عمرانی بیان کرد: معاون وزیر در بخشنامه این مورد توجه ویژه داشته باشد و 2 هزار پست خالی در شهرداری شیراز داریم که می تواند در این زمینه مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر 1036710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha