تلاش مسجد «میشیگان» برای واکسیسناسیون اکثریت شهروندان تا قبل از رمضان ۲۰۲۱

متولی مسجد و مرکز اسلامی در میشیگان آمریکا اعلام کرد که این مسجد در نظر دارد تعداد زیادی از شهروندان را تا قبل از ماه رمضان ۲۰۲۱ واکسینه کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « heraldmailmedia»، متولی مسجد و مرکز اسلامی در میشیگان آمریکا اعلام کرد که این مسجد در نظر دارد تعداد زیادی از شهروندان را تا قبل از ماه رمضان 2021 واکسینه کند.

 

«میروات کادو» ،متولی مسجد میشیگان در این باره گفت: ما می توانیم نه تنهااعضای جامعه مسلمانان را واکسینه کنیم بلکه این امکان را در اختیار همه شهروندان در کشور قرار دهیم.

 

مرکز اسلامی در «دربورن» آمریکا که یکی از بزرگ ترین مساجد در آمریکای شمالی است در این باره گفت: رمضان که یک ماه مقدس برای مسلمانان است به سرعت در حال نزدیک شدن است و ما می خواهیم قبل از این ماه بسیاری از شهروندان را واکسینه کرده باشیم.

 

کادو کمک کرد تا یک کلینیک با همکاری مرکز سلامت جهانی در این مسجد راه اندازی شود.

 

وی در مورد واکسیناسیون ضد کرونا در ماه رمضان گفت: برخی تصور می کنند که واکسن زدن در ماه رمضان موجب باطل شدن روزه آنها می شود اما اینطور نیست و ما از همه مسلمانان می خواهیم در ماه رمضان هم به واکسیناسیون ادامه دهند.

 

کادو افزود: امامان و دیگر رهبران مذهبی در این مسجد تلاش می گویند این پیام را برسانند که تزریق واکسن در ماه رمضان که از روز 12 آوریل آغاز می شود،ممنوعیتی ندارد.

کد خبر 1036713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha