برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه کتاخوانی « تذکر ما اثر دارد» در خرم آباد

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: در آستانه مبعث رسول مکرم اسلام شاهد اختتامیه مسابقه کتابخوانی امربه معروف و نهی از منکر در استان لرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « رضا حقیان» امروز(21 اسفند) در مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی، اظهار داشت: این مسابقه کتابخوانی با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان به صورت ملی و سراسری برگزار شده است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی از 15 بهمن تا 15 اسفند ماه جاری تعیین شده بود، افزود:623 نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده اند.

 

حجت الاسلام حقیان بیان کرد: پس از بررسی های لازم از بین شرکت کنندگان تعداد 40 نفر به عنوان منتخبان این مسابقه انتخاب شدند

 

وی ادامه داد: نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر و احیای این فریضه واجب در جامعه از مهم ترین اهدف برگزاری این مسابقه کتابخوانی است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بیان کرد: این مسابقه کتابخوانی ویژه سه  گروه سنی کوک، نوجوان و جوان و بزرگسالان برگزارشده است.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه بخش جوان و بزرگسال شامل 18 سال به بالا بوده است، افزود: این بخش شامل سوالات چهار گزینه ای از کتاب ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر اثر حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی است.

 

وی با اشاره به اینکه بخش نوجوان شامل رده سنی 13 تا 17 سال است، افزود: مسابقه کتابخوانی این بخش شامل دلنوشته یا خاطره( من آمر به معروف هستم) با موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.

 

حجت الاسلام حقیان افزود: بخش کودک این مسابقه هم شامل گروه سنی 4 تا 12 سال است که شامل نقاشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با مداد رنگی بوده است.

کد خبر 1036747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha