توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در گلستان

رسولی از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در ایام پایانی سال با همت قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی رسولی» عصر امروز (پنجشنبه 21 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کار ما  در قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان مردمی است و نیازمند توان خیرین و جوانان هستیم.

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان ادامه داد: در تلاش بودیم که بتوانیم هسته اصلی و مدیریت شبکه قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) در گلستان را جوانان تشکیل دهند.

 

رسولی متذکر شد: بالغ بر 15 هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر بسته به مبلغ 400 هزار تومان آماده شده و در روزهای آینده در بین مردم شریف استان گلستان توزیع خواهیم کرد.

 

وی گفت: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی از ماه مبارک رمضان و با فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد و در آن مقطع 17 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد.

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان متذکر شد: ۶۷ گروه جهادی در قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان در این مرحله از رزمایش احسان با ما همکاری می کنند تا این 15 هزار بسته معیشتی به افراد مستحق و با تکریم و احترام برسد.

 

رسولی یادآور شد: در این  15 هزار  بستع معیشتی یک قوطی رب گوجه فرنگی، دو عدد روغن ، سه بسته ماکارونی، یک بسته لوبیا، یک کیسه برنج 10 کیلویی و یک قطعه مرغ دو کیلویی در نظر گرفتیم.

 

وی افزود: پیش از این نیز 30 هزار بسته معیشتی در ایام دی در سطح استان گلستان با همت ستاد اجرایی فرمام امام (رحمه الله علیه) توزیع شد.

 

رسولی افزود: بالغ بر 70 هزار بسته بهداشتی، 130 هزار قطعه مرغ، 62 هزار بسته معیشتی، 40 سری جهیزیه برای نوعروسان و 15 هزار بسته لوازم التحریر از ابتدای سال تاکنون به همت قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان بین اقشار آسیب دیده و نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 1036751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha