تاکنون ۵۳ داوطلب در انتخابات شورای اسلامی شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده نام نویسی کردند

همزمان با سراسر کشور از آغاز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تاکنون ۵۳ نفر برای شورای اسلامی شهر آبادان، اروندکنار و چوئبده نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، شامگاه (پنج شنبه ۲۱ اسفندماه) ثبت نام داوطلبین حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده با نام نویسی ۳۴ داوطلب در روز دوم به پایان رسید.

 

تاکنون در شهرهای آبادان ۳۰ داوطلب، اروندکنار سه نفر و برای شهر چوئبده یک نفر با ثبت نام به صورت حضوری و غیر حضوری آمادگی خود را برای حضور در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام کردند. در مجموع طی روز گذشته تا امروز ۵۳ نفر نام نویسی کرده اند.

 

«سید زین العابدین موسوی» در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم ناشی از اپیدمی کرونا ستاد انتخابات آبادان در راستای حفظ سلامت کاندیداتورها بر انجام ثبت نام الکترونیکی و غیر حضوری به داوطلبان توصیه می کند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آبادان تصریح کرد: مراجعه کنندگان جهت ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صورت حضوری حتما می بایست لوازماتی نظیر خودکار و استامپ را به همراه داشته باشند.

 

کد خبر 1036819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha