روز مبعث آغاز نقطه عطف اسلام است

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه روز مبعث آغاز نقطه عطف اسلام است گفت: وجود پیامبر اکرم (ص) باعث شد تا شرک، بت‌پرستی، جهل و جور و جاهلیت از زندگی مردم رخت بربندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، مدیر و اعضای اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اندیمشک به همراه جانشین ناحیه مقاومت بسیج عصر امروز (پنجشنبه ۲۱ اسفند) همزمان با عید مبعث با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در این دیدار، روز مبعث را آغاز نقطه عطف اسلام دانست و اظهار کرد: در این روز مردی از نسل ابراهیم خلیل‌الله به پیامبری مبعوث شد و آن هم پیامبری که تجلی رحمت خداوند است.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه روز بعثت، روزی بزرگ و نعمتی از سوی خداوند سبحان به بشریت است افزود: وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) باعث شد تا شرک، بت‌پرستی، جهل و جور و جاهلیت از زندگی مردم رخت بربندد.

 

وی اذعان کرد: پیامبر اسلام (ص) در اجرای رسالت خود سختی‌های بسیاری متحمل شد و از سوی نزدیک‌ترین اقوام هم مورد آزار و اذیت قرار گرفت اما با اخلاق نیکو جهت هدایت آنها از تاریکی به سوی نور تلاش کرد که خداوند سبحان نیز در قرآن از آن به عنوان خلق عظیم یاد کرده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی هیئت رزمندگان اسلام را هیئتی تاثیرگذار و محوری عنوان کرد و ادامه داد: نقش رزمندگان و مدافعان حرم در جنگ سخت با مجاهدت، ایثار و فداکاری بر هیچکس پوشیده نیست و امروز در جنگ نرم هم با اخلاص و فداکاری، کار و تلاش صورت می‌گیرد.

 

«حسن دهقان» نیز با اشاره به اینکه نهاد مقدس امامت جمعه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است تصریح کرد: این نهاد مهم‌ترین پایگاه هدایت و سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و محور اجتماع بزرگ مردمی و وحدت آحاد مردم است.

 

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اندیمشک در ادامه ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه نهاد امامت جمعه و اعلام آمادگی جهت همکاری با این نهاد مقدس، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این هیئت را بیان کرد.

 

در پایان این دیدار از زحمات «علی طاهری» مدیر اجرایی سابق هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

 

کد خبر 1036823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha