گروه سرود کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی زاهدان جذاب و حرفه ای است

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: گروه سرود کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی زاهدان به حدی جذاب و حرفه است که نام سیستان و بلوچستان را بر سر زبان فرهنگ دوستان کشور آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمود کردستانی» در آیین بهره برداری از استودیو صدابرداری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان در زاهدان بیان داشت: گروه سرود کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی با عشق و اشتیاق نام استان ما را سر زبان فرهنگ دوستان کشور آوردند.

 

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه سرود کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبش زاهدان یکی از  گروه های سرود فعال در کشور است که امیدواریم در آینده نزدیک تک تک شما اعضای گروه سرود کانون را  در مراتب عالی و معنوی ببینیم البته این اتفاق خواهد افتاد.

 

کردستانی تصریح کرد: آقای  امید صیادی مربی گروه سرود کانون فرهنگی و هنری بلال حبشی زاهدان علی رغم گرفتاری های کاری برای ساماندهی این گروه سرود خیلی وقت گذاشته است که این جای تقدیر دارد.

 

وی افزود: شاید اگر استان دیگری بود آقای صیادی را  خیلی بیشتر از این حمایت می کردند البته در استان قدمهای اولیه از سوی حجت الاسلام پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، عرب  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  و مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد برداشته شده است و بنده به عنوان یک نیروی فرهنگی بابت این موضوع بسیار سپاسگذار هستم.

 

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرود یکی از مواردی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ادامه داد: گروه سرود کانون فرهنگی و هنری بلال حبشی زاهدان جذاب و  حرفه ای  است که در بین استانهای خیلی  برخوردار  سری میان سرها دارد.

کد خبر 1036872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha