توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی ماه رجب میان نیازمندان خوزستانی

حجت‌الاسلام همت‌پور از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی ماه رجب میان نیازمندان خوزستانی خبر داد و گفت: پیش از این نیز سه هزار بسته گوشت توزیع شده بود.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در راستای تأمین بسته‌های معیشتی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری منحوس کرونا، موسسه حضرت خدیجه (س) و متولیان برنامه تلویزیونی سمت خدا تعداد یک هزار و 200 بسته گوشت گوسفندی میان نیازمندان اهدا کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: این بسته‌های گوشت قربانی که با مساعدت برنامه وزین تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) اهدا شده با همت مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بین آبرومندان شهرستان‌های استان و با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهرها توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه این سومین مرحله از توزیع بسته‌های گوشت قربانی است که توسط کانون‌های مساجد صورت گرفته تصریح کرد: در دو مرحله قبل نیز سه هزار بسته گوشت میان نیازمندان استان اهدا و توزیع شد که در مجموع بالغ بر چهار هزار و 200 بسته می‌شود.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با تقدیر از زحمات تمام کسانی که در امر مساعدت و توزیع این نذورات و گوشت‌های قربانی ایفای نقش کردند یاد آور شد: این مساعدت‌ها می‌تواند در شرایط سخت کرونایی که اقشار و صنوف مختلف مردم جامعه دچار آسیب شده‌اند نوعی التیام باشد.

 

کد خبر 1037099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha