برگزاری کلاس اخلاق در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی از برگزاری کلاس اخلاق ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بیان نکته های اخلاقی و تربیتی ضرورت امروز جامعه بوده که کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در این راستا ورود کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: کلاس های اخلاق در این کانون فرهنگی و هنری به صورت هفتگی برگزار می شود و در آن نکات مورد نیاز که ضرورت آن در جامعه احساس می شود، برای مخاطبان بازگو می شود.

 

وی بیان کرد: در آخرین جلسه از سلسله کلاس های اخلاق در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» به بیان روایتی در رابطه با احترام به پدر و مادر پرداخته شد که مخاطب آن بچه های مسجد بودند.

 

صادقی با اشاره به اینکه اخلاق در جامعه باید به صورت عملی و کاربردی احیا شود، خاطرنشان کرد: تقویت و ترویج کلاس های اخلاق و تربیتی توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد ضرورت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند تحول اخلاقی است، تصریح کرد: مساجد در تحول اخلاقی جامعه سهم بسیاری دارند و نباید از این مهم غافل بود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری کلاس اخلاق در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1037118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha