۶۰ بسته معیشتی  به همت کانون عاشقان مهدی ملایر بین نیازمندان توزیع شد

جابری گفت: ۶۰ بسته معیشتی به همت کانون عاشقان مهدی ملایر و کمک های خیران بین نیازمندان شهرستان ملایر توزیع شد.

«احمد علی جابری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با میعث حضرت رسول اکرم(ص) 60 بسته  هر کدام با مبلغ بیش از 200 هزار تومان معیشتی شامل  ماکرونی، روغن و  برنج ، م حبوبات، مواد شوینده و..  ... از سوی کانون و خیران بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 مدیر کانون فرهنگی  و هنری عاشقان مهدی  ملایر  با بیان اینکه در سه ماه پایانی امسال نیز بیش از 20 میلیون تومان کمکهای نقدی و غیر نقدی به همت خیران و اعضای کانون از سوی کانون در بین خانوادهای نیازمند شهرستان ملایر توزیع شده افزود: توزیع اقلام گوشت گوشفندی و گوشت مرغ نیز از دیگر اقدمات این کانون در سه ماهه اخیر بوده است

وی  با بیان اینکه  علاوه بر این از سوی بخش خواهران کانون نیز 20  بسته معیشتی در دی ماه بین خانوادهای نیازمند توزیع شد گفت: کمکهای خیران و نیکوکاران و اعضای کانون برای تهیه بست های معیشتی در نوروز نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایر با بیش از دو دهه فعالیت و 150 عضو فعال  در ایام مختلف سال  برنامه‌های مختلف مناسبتی ،.فرهنگی،مذهبی و..  را برگزار می‌کند یاد آور شد  با شیوع کرونا این برنامه ها بیشتر در راستای خدمات رسانی و کمکهای مومنانه به نیازمندان بوده  است.

  جابری گفت:  طی چند مرحله  کمک های بهداشتی و بسته های حمایتی به همت تعدادی از اعضای کانون، خیران و مردم  از سوی این کانون بین نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 1037151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha