تشکیل هیئت های اندیشه ورز در کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده

مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج شهرستان اسفراین، از تشکیل هیئت های اندیشه ورز در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در کانون خبر داد.

«هاجر قادری» مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج شهرستان اسفراین که به عنوان یک مدیر فعال در حوزه فرهنگی و هنری و فعالیت های مسجدی حائز رتبه های برتر شده، در تشریح فعالیت های کانون و موفقیت های خود به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: چاپ ۲۵ عنوان کتاب کودک و بزرگسال از جمله توفیقاتی است که  نصیبم شده است.

 

وی شهید سلیمانی، مبارزه با بیماری کرونا، معرفی گردشگری خراسان شمالی و کاردستی آسان و کار با قیچی همراه با رنگ آمیزی را از جمله عناوین و  موضوعات کتاب ها اعلام کرد که در رده سنی کودک و بزرگسال به چاپ رسیده است.

 

قادری افتتاح کتابخانه «نیکتا قوامی» و مجتمع چند منظوره و کارگاه تولیدی پرورش قارچ صندوق خُرد زنان را به دیگر فعالیت ها افزود و گفت: در ایام شیوع کرونا، 76 عدد تبلت، لوازم التحریر و کوله پشتی کتاب برای بهره برداری دانش آموزان در اختیار آنان قرار گرفت.

 

وی که در حال حاضر به عنوان دهیار روستای بزنج هم فعالیت دارد، به تهیه و توزیع بسته های غذای گرم در راستای کمک به نیازمندان، بیماران و دانش آموزان اشاره کرد و افزود: جلسات هم اندیشی بهورزان بهداشت، مدیر کانون، شورا و پایگاه بسیج در ایام کرونا و با موضوع تبیین اهمیت ضدعفونی معابر و برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای اطلاع رسانی عمومی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح روستا انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری معراج السعاده روستای بزنج شهرستان اسفراین، تشکیل هیئت های اندیشه ورز در کانون، راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری در روستا و برگزاری کارگاه های مجازی آنلاین با موضوع کتاب را به دیگر فعالیت ها افزود.

 

وی که به عنوان مدیر کانون خادمیاری و خادمیار افتخاری بارگاه رضوی فعالیت دارد، در سال ۹۶ برگزیده چهارمین جشنواره کشوری روستاها و عشایر دوستدار کتاب و در سال 97 برگزیده برگزیدگان (نشان استمرار) پنجمین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب شده است.

 

دهیار برتر کشوری در حوزه پژوهش طی سال ۹۸، کسب عنوان شایسته تقدیر در اولین رویداد ملی فهما در سال ۹۸ از سوی ستاد کانون های مساجد کشور، جوان برتر در سطح شهرستان اسفراین طی دو سال متوالی و کسب عنوان سفیر سلامت در مرکز بهداشت روستا از دیگر افتخاراتی است که در کارنامه این مدیر کانون فعال به چشم می خورد.

 

وی برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه کتابداران و مدیران کانون مساجد و دهیاران و فعالان عرضه کتابخوانی جهت شرکت در جشنواره مروجان و جشنواره دوستدار کتاب، برگزاری کارگاه های آموزشی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و چاپ بروشور و ویژه نامه از فعالیت های ترویجی کتابخوانی و فعالیت های زیربنایی کتابخوانی را از دیگر اقدامات یک ساله کانون ذکر کرد.

 

 

کد خبر 1037245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha