آماده باش ۴۰ پایگاه اورژانس استان برای آخرین چهارشنبه سال

بهرامی از آماده باش ۴۰ پایگاه اورژانس استان برای آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

«پریا بهرامی» با اشاره به آماده باش کامل اورژانس برای آخرین چهارشنبه سال به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تمامی ناوگان های اورژانس استان در حالت آماده باش قرار دارند و امیدواریم که مردم استان علاوه بر سلامت خود نهایت همکاری را در این روزهای کرونایی با کادر بهداشت و درمان داشته باشند.

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه۴۰ پایگاه اورژانس در سطح استان برای خدمات رسانی و انتقال مصدومین احتمالی به مراکز درمانی در حالت آماده باش هستند، افزود: از این تعداد، ۲۳ پایگاه اورژانس شهری و ۱۷ پایگاه اورژانس جاده ای هستند که همگی برای ارایه خدمت در چهارشنبه آخر سال و پس از آن عید نوروز در حالت آماده باش قرار دارند.

 

این مقام مسئول با اشاره به وجود 50 دستگاه آمبولانس در استان، اضافه کرد: از این تعداد نیز۴۰ آمبولانس در پایگاه ها مستقر و ۱۰ دستگاه مابقی نیز در حالت پشتیبانی قرار دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم خوب استان در این روزها که با شیوع ویروس کرونا و سنگینی کار کادر بهداشت و درمان مواجه هستیم باید همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: امروز کادر بهداشت و درمان مشغله بسیاری به واسطه ویروس کرونا دارند و این مشغله و وظایف نباید با برنامه های چهارشنبه آخر سال افزایش یابد.

 

بهرامی در بخش دیگری از سخنانش به همکاری هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی و غیره در راستای کمک به هم استانی ها اشاره کرد و گفت: در این راستا و به منظور ارایه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مصدومین احتمالی و مردم،  جلسات متعددی برگزار و تفاهمنامه ای در همین زمینه تدوین و به امضا رسیده است.

 

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش چشمگیری مصدومان بودیم که امیدواریم امسال نیز با رعایت مردم شاهد سلامتی هم استانی ها باشیم.

کد خبر 1037308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha