پروژه باغ موزه دفاع مقدس با جدیت بیشتری دنبال شود

آیت‌الله خاتمی یکی از دغدغه‌های امروز استان را باغ‌موزه دفاع‌مقدس عنوان کرد و گفت: بایستی این پروژه با جدیت دنبال شود تا شاهد بهره‌برداری از این پروژه که بیش از یک دهه پیش کلنگ آن بر زمین زده شده است، باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ روزهایی است که از ذهن بشریت پاک نخواهد شد که یکی از این روزها فداکاری کادر درمان است که موجب شده است نام آن ها در تاریخ ماندگار شد.

 

آیت الله علی خاتمی به سال 99 و سختی هایی که در حوزه های مختلف برای مردم ایجاد شد اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری باید این انقلاب را با دیگر انقلاب های انجام شده در دنیا مقایسه کرد.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مشکلات عدیده‌ای چون جنگ تحمیلی، بایکوت سیاسی، محاصره اقتصادی، گروه‌های تجزیه‌طلب و … مواجه بود، ادامه داد:با نگاه به این مشکلات می توانیم مقایسه درستی از عملکرد انقلاب با سایر انقلاب ها داشت.

 

وی به تلاش های انجام شده برای تحقق شعار سال علیرغم شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: حوزه بهداشت و درمان توانست به خوبی با مشکل کرونا مواجه شود و عملکرد خوبی داشت.

 

امام جمعه زنجان یکی از دغدغه‌های امروز استان را باغ‌موزه دفاع‌مقدس عنوان کرد و گفت: بایستی این پروژه با جدیت دنبال شود تا شاهد بهره‌برداری از این پروژه که بیش از یک دهه پیش کلنگ آن بر زمین زده شده است، باشیم.

 

در ادامه رئیس سازمان صمت زنجان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان پرداخت و گفت: حجم سرمایه‌گذاری‌های صنعتی به بهره‌برداری استان حدود ۱,۲۰۰ میلیارد تومان در طول سال بوده است.

 

ناصر فغفوری ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری‌های صنعتی استان در سال جاری به ۸,۰۰۰ میلیارد تومان رسید و از جمله طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در سال‌جاری می‌توان به شرکت فولاد ناب‌آرش اشاره کرد که ارزش سرمایه‌گذاری آن ۴,۵۰۰ میلیارد تومان بوده و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

 

به گفته وی، شرکت فولادکاران افق ابهر با سرمایه‌گذاری ۱,۰۰۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های صنعتی استان زنجان است همچنین طرح توسعه شرکت سپهرپلاستیک در شهرک نوآوران زنجان نیز با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال ۱۷۸ نفر در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کد خبر 1037411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha