مسجد پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است

حجت الاسلام دوستیان ، گفت: مسجد پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است که نماز جماعت و تشکیل صفوف به هم فشرده نمازگزاران به خوبی بیانگر این هماهنگی و انسجام است.

حجت‌الاسلام حسن دوستیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) پایه‌گذار اولین مسجد است وبه همین دلیل مسجد در طول تاریخ اسلام از ویژگی برجسته‌ای برخوردار بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مساجد همواره از صدر اسلام محل اجتماع مسلمانان و مرکز برگزاری آیین و برنامه های فرهنگی، دینی، هنری و اجتماعی بوده است و دست اندرکاران فعالیت‌های فرهنگی در مساجد بایستی با استقاده از توان و ظرفیت هنرمندان در راستای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد قدم بردارند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین با اشاره به اینکه، مسجد پایگاه بزرگ بسیج و حرکت فرهنگی است، افزود: مساجد از مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی جامعه ایران اسلامی هستند و ارتباط بیشتر میان اعضاء هیئت امناء وجوانان مسجد در رونق صفوف نمازموثر خواهد بود.

 

حجت الاسلام دوستیان تصریح کرد: مساجد محل اصلی حرکت انقلاب اسلامی بوده و خواهد ماند و به فرموده امام (ره) مساجد سنگر مسلمانان است.

 

وی در پایان گفت: مسجد امن مکان برای تجمع جوانان است که در آ با آموزه های دینی و مذهبی آشنا خواهند شد .

کد خبر 1037511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha