کشف یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در قزوین

قلی پور گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در استان قزوین کشف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ابوالفضل قلی پور» در نشست هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در خصوص چهارشنبه آخرسال که امروز (یکشنبه ۲۴ اسفند) در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است و هشدارها را در خصوص چهارشنبه آخر سال می دهیم تا مردم رعایت کنند و با کسانی که رعایت نکرده و هنجارشکنی کنند، برخورد می شود.

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: در مناطقی که در سنوات گذشته تجمع افراد را در چهارشنبه آخر سال داشتیم و احتمال می دهیم آسیبی برای هموطنان وجود داشته باشد گسترش نیرو را در سطح شهر داریم و همچنین طرح ترافیکی ویژه در خصوص چهارشنبه آخرسال تهیه شده و اجرایی می شود.

 

وی عنوان کرد: نامه ای به دستگاه های مربوطه در خصوص ممنوعیت تمامی فعالیت های عمرانی در چهارشنبه آخر سال ارسال شده است و همچنین هر دستگاهی باید در چهارشنبه آخر سال به عنوان کشیک فردی را در آن محل داشته باشد و هماهنگی با مراکز درمانی داشتیم که آمادگی لازم را داشته باشند و عوامل اورژانس و آتش نشانی هم درمناطق مختلف حضور داشته باشد.

 

قلی پور اعلام کرد: به صنوف هم تذکرات لازم را داده ایم برای نمونه اعلام شده است نسبت به فروش لاستیک مستعمل و فرسوده به جوانان یا نوجوانان دقت لازم را داشته باشد.

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به برخورد با فروشندگان مواد محترقه گفت: با کسانی که در حوزه خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز فعالیت دارند برخورد قانونی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به شهرداری هم اعلام شده بعد از هرس درختان، شاخه و برگ ها جمع آوری شود و ان شاالله چهارشنبه سوری امسال هم با خاطره خوبی تمام شده و به استقبال بهار رویم.

 

وی در پایان یادآور شد: در بحث مواد محترقه تاکنون ۴۴ نفر مصدوم داشتیم که ۲ نفر خانم هستند حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مواد محترقه کشف کردیم.

 

کد خبر 1037548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha