انتخاب سه مقاله برتر در دومین كنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس

صیف گفت: در دومین كنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس ۱۰ مقاله منتخب به صورت شفاهی ارائه و سه مقاله برتر از سوی هئیت داوران انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن صیف»، امروز (یکشنبه 24 اسفند) در دومین كنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه به صورت آنلاین به میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز گفت: نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه تیرماه سال گذشته نیز در شیراز برگزار شد و موفقیت آمیز بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس ادامه داد: با تداوم پژوهش و تحقیقات علمی می توان در شناسایی خلاقیت ها و ارائه راهکارهای علمی برای حل مسائل و مشکلات جامعه به نتایج مطلوبی رسید که دانشگاه پیام نوراستان فارس به آن توجه دارد و این کنفرانس را برای دومین سال متوالی برگزار می کند.

وی از برگزاری سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه در دانشگاه پیام نور استان فارس در سال آینده نیز خبر داد و گفت: در این دوره از کنفرانس که به صورت آنلاین برگزار شد، 10 مقاله منتخب به صورت شفاهی ارائه و سه مقاله برتر از سوی هئیت داوران انتخاب و معرفی شد.

خاطر نشان می شود، محورهای این کنفرانس شامل الهیات، معارف اسلامی، علوم قرآن و حدیث، حقوق، علوم سیاسی، جغرافیا و برنامه‌ریزی، زبان‌شناسی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات انگلیسی، مطالعات فرهنگی، علوم اقتصادی، اموربانکی، امور گمرکی، حسابداری و مدیریت، روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی، آموزش و پرورش، تاریخ و تمدن اسلامی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی و فلسفه، جهانگردی و باستان شناسی، توسعه اقتصادی، توسعه پایدار، توسعه گردشگری، توسعه ملی بود.

کد خبر 1037582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha