۳۹۹ نفر حادثه دیده در طرح زمستانه امدادرسانی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۹۹ نفر حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات زمستانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، «عزت اله ضربی» گفت: طرح زمستانه که از ۲۰ آذرماه تا 20 اسفند ماه اجرا شد به 187 نفر در برف و کولاک، 179 نفر در حوادث جاده ای، 16 نفر در حوادث شهری، ۸ نفر در ریزش آوار، ۶ نفر در حوادث کوهستان، ۲ نفر در حوادث خدمات حضوری و یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه به 96 فقره حادثه در این طرح امدادرسانی شده است، تصریح کرد: 54 فقره حوادث جاده ای، 29 فقره برف و کولاک، ۳ فقره ریزش آوار، ۲ فقره حوادث کوهستان، ۲ فقره حوادث خدمات حضوری، 2 فقره حوادث شهری، یک فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، یک فقره زلزله، ، یک فقره خدمات مناسبتی و یک فقره حوادث صنعتی و کارگاهی این حوادث را تشکیل می دهند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این حوادث 145 نفر مصدوم داشته است، ادامه داد: 27 نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۴ نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.

 

ضربی با بیان اینکه در این طرح 115 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شده اند، اظهار داشت: 480 نفر/ روز نیروی عملیاتی با به کارگیری 178 دستگاه/ روز خودرو در ۱۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کرده اند.

 

وی با بیان اینکه در این مدت 38 نفر در حوادث برف و کولاک اسکان اضطراری داده شده اند، افزود: 35 بسته غذایی نیز توسط این جمعیت در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

 

کد خبر 1037594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha