واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی از سیاست های دولت در چند سال اخیر است

خادمی گفت: واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف تکمیل پروژه ها و ارائه خدمات به مردم از سیاست های مهم دولت طی چند سال اخیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت و نحوه تعیین تکلیف پروژه های ماده ۲۷ استان، اظهار داشت: واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به سرمایه گذاران بخش خصوصی از سیاست های مهم دولت طی چند سال اخیر است.

 

استاندار لرستان افزود: ایجاد اشتغال، بهره برداری از پروژه های عمرانی و در نهایت ارائه خدمات به مردم از مهمترین اهداف این طرح است که در بحث واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی مورد انتظار است.

 

وی ادامه داد: تسریع در واگذاری تعدادی از پروژه های عمرانی استان از جمله چندین ایستگاه پمپاژ که در حوزه اختیارات جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای است، در جلسه امشب مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

 

خادمی تصریح کرد: به عموم سرمایه گذاران اعلام می‌کنیم دولت شرایط خوبی را برای مشارکت آنها در پروژه های عمرانی استان فراهم کرده که در این رابطه ارائه وام های کم بهره، قیمت گذاری مناسب و به صرفه و تنظیم دوره بهره‌برداری با هماهنگی سرمایه گذاران، از مزایای این طرح خواهد بود .

 

استاندار لرستان اظهار کرد: با توجه به شرایط فراهم شده امیدواریم با واگذاری پروژه‌های نیمه تمام حوزه عمرانی در سال ۱۴۰۰ به سرمایه گذاران بخش خصوصی، زمینه ی تکمیل و بهره برداری از آنها، ارائه خدمات به مردم و در نهایت ایجاد اشتغال برای هم استانی ها به خوبی مهیا شود.

کد خبر 1037833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha