آمار مبتلایان به بیماری کرونا در لرستان از مرز ۷۰ هزار نفر گذشت

کوشکی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در لرستان به ۷۰ هزار و۱۰ مورد افزایش مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی» امروزدر جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در شرایط موجود تنها راه پیشگیری و مبارزه با کرونای جهش یافته رعایت پروتکل های بهداشتی با دقت بیش تر است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاون بهداشت دانشگاه افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا 22 اسفند ماه  در مجموع238 هزار و 430نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه پاسخ 237 هزار و 173نمونه از سوی آزمایشگاه ها اعلام شده است، افزود: تاکنون 70 هزار و 10نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند.

کوشکی ادامه داد: تاکنون یک هزار و 358نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان لرستان جان خود را از دست داده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: آمار موارد بستری مثبت و مشکوک کرونا در استان هم اکنون 178 نفراست.

وی با اشاره به  اینکه توصیه می شود رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: از عموم مردم درخواست می شود از سفر به استان ها و شهرهای نارنجی و قرمز اجتناب کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مهم ترین راه پیشگیری از بیماری کرونا عنوان کرد و اظهار کرد: استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری، مسافرت های بین شهری و حذف تجمعات خطر آفرین باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

کد خبر 1037838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha