هزار بسته معیشتی بین کانون های مساجد گیلان توزیع می شود

امیریان از توزیع هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبرداد.

«مجتبی امیریان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعی ستاد اجرایی امام(ره) گفت: در شرایط کنونی باید رویکرد خود را برای آغاز حرکت اجتماعی تغییر داده و ارزش‌ها را احیا کنیم.

 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی امام(ره) گیلان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های اجتماعی باید ترویج دهنده ارزش‌های اسلامی به‌ویژه اندیشه‌های امام راحل باشد افزود: با شکل‌گیری معاونت اجتماعی در ستاد اجرایی امام به دنبال تحقق عدالت اجتماعی در جامعه هستیم و رسالتمان تنظیم کننده ارائه خدمات اجتماعی در حوزه‌های مختلف است.

 

وی با بیان اینکه به‌دنبال کارهای تخصصی در حوزه‌های تخصصی هستیم که با شیوع کرونا فعالیت‌ها به سمت توزیع بسته‌های معیشتی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر هدایت شد تصریح کرد: نگاه اصلی ما در این ستاد اجرایی، ارتقا سرمایه‌های اجتماعی است.


امیریان با تاکید بر ساماندهی فعالیت‌های جهادی خواستار تهیه بانک اطلاعاتی جامع از این فعالیت‌ها شد و اظهارکرد: مجموعه‌های جهادی باید فضای کار جهادی را بشناسند و فعالیتشان تنها به امور خیریه ختم نشود.


وی با اشاره به همکاری ستاد اجرایی امام با کانون‌های مساجد جهت پیاده‌سازی عدالت اجتماعی اعلام کرد: کانون‌های مساجد باید تبدیل به حلقه‌های فرهنگی و اجتماعی شده و فعالیتشان مختص به کار فرهنگی نباشد، بلکه باید توانمند شده و بتواند الگوی پیشرفت منطقه را ترسیم کند.


امیریان از توزیع هزاز بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان خبرداد و اظهارداشت: این بسته‌های معیشتی با محوریت کانون‌های مساجد طی چند روز اخیر بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.
 

وی با اشاره به تعمیر و ساخت ۳۳ مسجد به همت ستاد اجرایی در گیلان خاطرنشان ساخت: از ابتدای شیوع کرونا نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان در گیلان برای تهیه بسته‌های معیشتی هزینه کردیم.

 


 

کد خبر 1037850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha