وزارتخانه های متولی در بحث مقابله با کرونا سیاست یک بام و دو هوا نداشته باشند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری کرونا گفت: وزارتخانه های متولی در بحث مقابله با کرونا سیاست یک بام و دو هوا نداشته باشند.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آستانه تعطیلات عید نوروز گفت: موضوعی که الان وجود دارد، بحث سفرهای نوروزی است که اگر قرار باشد کنترلی بر روی آن انجام نشود و به شیوه سابق باشد، شک نکنیم که وارد پیک چهارم کرونا می شویم.

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث سفرهای نوروزی باید یک سری الزامات و پروتکل های بهداشتی محکم تر از آنچه که تا الان بوده است، عملیاتی و رعایت شود. وزارتخانه های متولی نباید سیاست یک بام و دو هوا داشته باشند. باید عزم جدی توسط همه ارکان کشور برای مقابله با این بیماری وجود داشته باشد که ما پیک چهارم را تجربه نکنیم.

 

نماینده مردم چابهار و کنارک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر ما با مدل جهش یافته کرونا مواجه هستیم لذا این مسئله می طلبد که بر اساس آن نحوه برخورد ما نیز اصلاح شود. متاسفانه در مرحله ای در رابطه با این بیماری عادی سازی شد که نتیجه آن نیز افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میرهایی که این روزها شاهد آن هستیم، بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تمهیدات ویژه و همکاری مردم از این مرحله نیز عبور کنیم.

کد خبر 1037877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha