فعالیت بیش از ۴ هزار نیرو طرح نوروزی یگان های انتظامی و امدادی لرستان

سردار مهدیان نسب از اجرای طرح نوروزی یگان های انتظامی و امدادی لرستان خبردادو گفت: بیش از ۴ هزار نیرو طرح نوروزی یگان های انتظامی و امدادی لرستان به صورت دو شیفت در این طرح فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار« محمد مهدیان نسب» امروز (25 اسفند) در رزمایش قرارگاه امام علی، اظهار داشت: رزمایش طرح نوروزی یگان های انتظامی و امدادی لرستان به مدت ۱۶ روز برگزار می شود.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکهعملیات نوروزی با آغاز فعالیت یگان های خدمت رسان شروع شد ه است، افزود:  در این رزمایش که به همت قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار شده است، بیش از چهار هزار نیرو به صورت دو شیفت فعالیت دارند .

 

وی با اشاره به ممنوعیت های سفرهای نوروزی افزود: در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی، این خودرو ها تا 14 فروردین ماه توقیف خواهند شد.
سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۷۷۶نفر پلیس افتخاری به کار گرفته می شوند، افزود:  در شهرهایی که کمتر پلیس جذب داشته در این شهرستان ها اقدام کردیم که به توازن نیروی جوان برسیم.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: بیش از ۶۰۰ نیرو در گردنه ها،۱۶ اکیب گشت موتوری، ۲۲۰ اکیپ پیاده و ۵۰ نفر پیلیس افتخاری و کمک به پلیس راهور داریم.

 

سردار مهدیان نسب ابراز کرد: همچنین  ۵۴۵ وسیله نقلیه و ۳۱۷ دستگاه خودرو فعال است و در حوزه راهوری ۴۲ دستگاه خودرو نو به حوزه راهور اضافه شده است.

 

وی با بیان اینکه روزان سه زار و ۵۰۰ فعالیت پلیسی داریم، خاطرنشان کرد: شعار نوروز امنیت و سلامت، نشاط بهاری است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با دعوت از مردم برای پرهیز از سفر، خاطرنشان کرد: تاکید به پرهیز از سفر در ایام نوروز به خاطر حفظ سلامت مردم است.

 

سردار مهدیان نسب با  بیان اینکه تجمعات بستر شیوع بیماری کروناست، افزود: از مردم درخواست می شود همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی و دوری از تجمعات توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 1037921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha