خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ارزشمند، شاخص و اثرگذار است

آیت الله حسینی خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد و کشور را ارزشمند، شاخص و اثرگذار دانست و گفت: بیش از ۱۰۰ کانکس توسط این ستاد در شهر زلزله زده سی سخت مستقر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سیدنصیر حسینی» ظهر امروز (25 اسفند ماه) در آئین رزمایش «احسان و همدلی 5» ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد که در مصلی یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در ایام کرونا بسته های معیشتی بسیاری به دست مستمندان و نیازمندان کشور و استان رسید که آثار و برکات ارزشمندی در جامعه داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی موعود (عج)، از خدمات ارائه شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان تجلیل کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز به صورت شبانه روزی در مناطق زلزله زده سی سخت حضور داشته و به یاری زلزله زدگان می شتابند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار و 200 منزل در شهرستان دنا تخریب شده و بیش از سه هزار منزل مسکونی دیگر نیازمند تعمیر یا بازسازی هستند، ادامه داد: سهم ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در تعمیر و بازسازی این منازل ارزشمند بوده و شایسته تقدیر است.

آیت الله حسینی خدمات ستاد اجرایی در استان و کشور را ارزشمند، شاخص و اثرگذار دانست و گفت: بیش از 100 کانکس توسط این ستاد در شهر زلزله زده سی سخت مستقر شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد از زحمات مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کارکنان در استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: این افراد با توزیع بسته های معیشتی، درمانی، خدماتی، بیمه ای و دیگر فعالیت ها در مناطق محروم و زلزله زده شب و روز نمی شناسند.

کد خبر 1037983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha