دانش آموزان نخبه قرآنی آبادان در مسابقات  همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور تجلیل شدند

گروه دانش آموزی نورالهدی دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) آبادان که رتبه دوم مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی مراکز دارالقرآن کشور را کسب کرده بودند، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان و جمعی از مسئولان از دانش آموزان نخبه قرآنی گروه نورالهدی مرکز دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) آبادان که در مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی مراکز دارالقرآن سراسر کشور رتبه دوم را کسب کردند، تجلیل شد.

 

«حبیب‌الله رمضانی» در این آئین اظهار کرد: گروه دانش آموزی نورالهدی از دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) آبادان، رتبه دوم مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان مراکز دارالقرآن سراسر کشور را به دست آورد.

 

مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: گروه نورالهدی با ترکیب دانش آموران ملوک طوهامی، بتول حسابی پور، فاطمه وفایی، مبینا بن رشید، غزل سامری، زینب رخیصی، مرضیه دریس به سرپرستی امین میمندی مدیر دارالقرآن  ۱۴ معصوم (ع) آبادان در این دوره از مسابقات کشوری درخشیدند.

 

وی با بیان اینکه این گروه قرآنی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا آبادان بودند تصریح کرد: در این دوره از مسابقات بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ گروه دانش آموزی همخوانی و مدیحه سرایی در استان‌های کشور رقابت کرده بودند که ۲۵ استان در حوزه دختران و ۲۵ استان در حوزه پسران حائز رتبه و حضور در مرحله کشوری شدند.

 

رمضانی یاد آور شد: از مجموع ۵۰ گروه، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند که به صورت غیرحضوری اما با حضور اساتید در محل دبیرخانه این دوره از مسابقات در سمنان به رقابت پرداختند.

 

کد خبر 1037994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha