اجرای طرح پاکسازی حریم راههای شریانی  گیلان

مرادی از اجرای طرح پاکسازی حریم راههای شریانی گیلان به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فریبرز مرادی» امروز(دوشنبه، ۲۵ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محورهای مواصلاتی استان با تلاش راهداران پاکسازی می شود.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه۳۵۰ راهدار گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو طرح پاکسازی حریم محورهای شریانی استان اجرا می کنند گفت: نسبت به اصلاح و نصب ۲ هزار و ۵۰۰عدد تابلو راهنمایی و رانندگی در سطح محورهای استان اقدام شده است.


وی از احیای ۸۵۰ کیلومتر خط کشی جاده های استان خبر داد و بیان داشت: مرمت گاردریل به طول ۲۵ کیلومتر، بازبینی و نگهداری سیستم های روشنایی تونلها و راههای شریانی ۲۱۷کیلومتر، نصب هزار عدد استوانه ایمنی در سطح محورها، رنگ آمیزی سرعت کاهها و پایه علائم و نرده پل در محورهای استان از اقدامات انجام شده در آستانه سال جدید است.

 

به گفته مرادی تجهیز راهدارخانه ها، نصب و شستشوی بیش از ۲۵ هزار عدد علائم، اجرای عملیات لکه گیری با آسفالت گرم سه هزار و ۵۰۰ تن و۱۵۰تن آسفالت سرد برای راههای شریانی، اصلی و فرعی و روستایی و جمع آوری ۶۳۰ عدد بنر و تابلوی غیر مجاز بخشی دیگر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو است.



گفتنی است، استان گیلان دارای ۱۳ محور شریانی به طول ۸۹۸ کیلومتر است.

کد خبر 1038022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha