خانواده‌های معظم شهدا، نماد متانت و صبوری هستند

مدیر مخابرات منطقه کردستان در دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای مخابراتی، شکیبایی خانواده‌های آنها را ستود و افزود: خانواده‌های معظم شهدا، نماد متانت و صبوری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آزاد حکمت(۲۵ اسفندماه) با حضور مشاور امور ایثارگران و رییس اداره حراست و مدیر دفتر مخابرات منطقه از خانواده سه شهید مخابراتی «محمد عزیز نجفی» و «علی اکبر مقصودی» و «نجم‌الدین اسعدی» دیدار کرد و خاطر نشان ساخت: خانواده‌های معظم شهدا الگویی مناسب برای جامعه تلقی می‌شوند که با اندیشیدن در زندگی آن‌ها می‌توان به صبر و شکیبایی آنها پی برد.

 

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا سال‌های دفاع مقدس را به دور از حضور عزیزانشان سپری کردند و در نبودِ بزرگ مردان جبهه و جنگ توانستند در اوج افتخار به زندگی خود ادامه دهند، اظهارداشت: این امر ناشی از صبر و متنانت آنها است که به حقیقت باید آن را اعتراف کنیم.

 

حکمت حضور فرزندان شهدا در مخابرات منطقه را فرصتی مغتنم دانست و یادآور شد: این عزیزان با رفتار و سلوک خود می‌توانند فرهنگ شهادت را در ادارات جاری و ساری کنند و در ترویج اهداف آسمانی شهدا ایفای نقش نمایند.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: اگر ایثار و از خودگذشتگی شهدا و یاری خانواده‌های آنان نبود، هرگز چنین امنیت و اقتداری در کشور حاکم نمی‌شد، پس باید از خون شهدا و آرمان‌های آنها که پیروی از خط ولایت فقیه و دفاع از آب و خاک میهن است پاسداری کنیم.

 

حکمت گفت: ادای احترام و تکریم خانواده شهدا از وظایف همگان است که باید بر ترویج این اصل در بین نسل جوان مصمم باشیم.

 

در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1038024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha