نگاه انسان محوری در زندگی مردم شیراز تاثیر مطلوب گذاشته است

بهادری گفت: اولویت دادن انسان بر خودرو از سیاست های این دوره شهرداری شیراز بوده و در این حوزه پروژه های عدیده ای به ثمر رسیده است و نگاه انسان محوری در زندگی مردم شیراز تاثیر مطلوب گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جواد بهادری»، امروز (دوشنبه 25 اسفند) در تبادل تفاهم نامه بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز رعایت قوانین و الزامات لازم در شهرسازی را همواره مورد توجه و تاکید قرار داده است.

معاون شهرشهرسازی و معماری شهرداری شیراز ادامه داد: شیراز در رعایت قوانین ساختمانی و شهرسازی همواره پیشرو بوده است و از تمام شهرهای کشور قانونمندتر این اقدامات را دنبال می کند و در حوزه باغات و احیای آنها پیگیر بوده است.

وی اضافه کرد: تملک 10 هکتار باغ به عنوان «باغ ایرانی» در بلوار «امیر کبیر» شیراز نمونه حفظ باغات شیراز است و شهرداری شیراز در سال های اخیر به شهرداری های محلی توجه داشته و به آنها اختیاراتی در انجام امور لازم داده است.

بهادری تصریح کرد: اولویت دادن انسان بر خودرو از سیاست های این دوره شهرداری شیراز بوده و در این حوزه پروژه های عدیده ای به ثمر رسیده است و نگاه انسان محوری در زندگی مردم شیراز تاثیر مطلوب گذاشته است.

وی با اشاره به استقرار نیروهای معاونت شهرسازی شهرداری شیراز در نظام مهندسی فارس گفت: در حال حاضر نیروهای کلیدی ما برای بهتر شدن و پیشرفت کار در نظام مهندسی فارس مستقر هستند و در حوزه نرم افزاری همکاری دارد و امیدواریم خدمات با حضور نظام مهندسی بهتر از زمانی که در شهرداری انجام می شد، صورت بپذیرد.

کد خبر 1038034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha