افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد محترقه در گلستان/ تشدید محدودیت های تردد در چهارشنبه آخر سال

فاضل دادگراز افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد محترقه و دستگیری هشت نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» شامگاه امروز (دوشنبه 25 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت پلیس چهارشنبه آخر سال است و با به کارگیری پلیس تخصصی و افزایش گشت ها کنترل معابر را در دستور کار قرار دادیم و برابر قانون نیز با متخلفان برخورد می کنیم.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان  ادامه داد: تجربه پلیس در چهارشنبه آخر سال این است که گاهی با کودکان و نوجوانان تنها و رها شده از خانواده رو به رو می شویم و انتظار داریم که خانواده ها در این شب مراقب فرزندان خود باشند.

 

فاضل دادگر به رفتارهای پنهانکاری کودکان در خصوص نگهداری مواد محترقه اشاره کرد و افزود: باید خانواده ها در این ایام بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند.

 

وی گفت: در کنار سایر دستگاه مثل شهرداری، اورژانس، آتش نشانی و سازمان های خدمات رسان آب، برق و گاز یک طرح کامل برای فردا شب آماده کردیم تا بتوانیم از بروز حوادث جلوگیری کنیم.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان یادآور شد: طرح های ویژه ای برای مبارزه با فروشندگان و حمل کنندگان مواد محترقه پلیس اجرا کرده و در این رابطه هشت نفر دستگیر شدند و همچنین 60 درصد کشفیات ما نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

 

فاضل دادگر بابیان اینکه  این طرح فردا و پس فردا نیز ادامه دارد، ابراز داشت: همچون سال گذشته محل خاصی را سازمان ها برای برگزاری مراسم در چهارشنبه آخر سال تدارک ندیدند و فردا شب محدودیت های تردد از ساعت 21 از طریق گشت های اعزامی نیروی انتظامی تشدید می شود.

 

وی یادآور شد: با  هماهنگی اصناف نیز بنا شد که در ساعت تعطیلی فروشگاه ها تجدید نظر کنند و زودتر از شب های دیگر فروشگاه های خود را تعطیل کنند.

کد خبر 1038067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha