۹۰ درصد از جایگاه های CNG  گلستان در مدار است

طالبی بابیان اینکه ۹۰ درصد از جایگاه های CNG گلستان در مدار است، گفت: قعطی گاز این جایگاه ها به دلیل مشکلات فنی و کمپرس گاز بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی طالبی» شامگاه امروز (دوشنبه 25 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه برودت هوا از روز شنبه در سطح 16 استان کشور شاهد ریزش برف بودیم و این مهم باعث افزایش میزان مصرف گاز شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: افزایش مصرف گاز باعث افت گاز در خطوط انتقالی شد و با توجه به اینکه گلستان در انتهای خطوط قرار دارد تلاش کردیم با خارج کردن برخی از صنایع و مشترکان پرمصرف گاز مشترکان خانگی را پایدار نگاه بداریم.

 

طالبی یادآور شد: از بعد از ظهر شنبه محدودیت هایی را که برای برخی از واحدها ایجاد کرده بودیم را برداشتیم و مشکلی در تامین گاز  این واحدها وجود ندارد.

 

وی به تعطیلی جایگاه های سی.ان.جی اشاره کرد و افزود: ما گاز جایگاه های سی.ان.جی را در سطح استان قطع نکردیم و با توجه به سرمای هوا این مشکل پیش آمد، با توجه به اینکه در این جایگاه ها ورودی گاز طبیعی نیازمند کمپرس های خاصی است تا بتواند مکش انجام دهد در سی.ان.جی هایی که از  کمپرس های فشار ضعیف استفاده می کردند مشکلی نداشتیم  ولی در کمپرس های فشار قوی باید حداقل 150 پی.سی.آی فشار تامین می شد و لذا در هوای سرد در این خصوص با مشکل رو به رو بودند.

 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان بابیان اینکه مشکل این جایگاه ها نیز برطرف شده است، افزود: برخی از جایگاه های سی.ان.جی از لحاظ فنی مشکل دارند و اینکه سیستم آنها چطور مدیریت می شود مربوط  به شرکت فرآورده های نفتی استان است ولی در حال حاضر 90 درصد این جایگاه های سوخت در استان فعال هستند.

کد خبر 1038081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha