دفاع از اسلام شاخصه قیام امام حسین(ع) است/ تکلیف گرایی مهمترین ویژگی پاسداران

حجت الاسلام رسولی با اشاره به روحیه تکلیف گرایی پاسدران به عنوان ویژگی مشترک با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: دفاع از اسلام اولین ویژگی امام حسین(ع) است.

« حجت الاسلام سیداحمد رسولی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبرکی میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران بیشترین شباهت و ویژگی را به حضرت امام حسین(ع) دارند. 

 

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: دفاع از اسلام به عنوان یک تکلیف نه نگاه دنیوی اولین ویژگی امام حسین(ع) است. 

 

وی با اشاره به روحیه تکلیف گرایی در میان پاسداران بیان کرد: پاسداران همواره با تأسی به امام حسین(ع) در خط مقدم جهاد قرار دارند. 

 

وی اظهار کرد: در نظام سرمایه داری ۲ عامل اهرم حرکت است اول از همه سودگرایی و دوم لذت گرایی که متناسب با آن بسیاری از رخدادها اتفاق می افتد و در مقابل این جریان نظام الهی و اسلامی آنچه عامل حرکت است، تکلیف گرایی برمبنای دستور خداوند است. 

 

حجت الاسلام رسولی بیان کرد: پاسداران برمبنای تکلیف الهی با هدف دفاع از دین اسلام و ناموس مسلمین پا به عرصه میدان می گذارند. 

 

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: حضور پاسداران در عرصه سازندگی، جهادی و ... همواره حضور فعال داشتند و این حضور تنها با توجه به تکلیف گرایی و دفاع از حقانیت است. 

 

 

کد خبر 1038147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha