تشریح برنامه‌های صدا و سیمای خوزستان در ایام نوروز

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان برنامه‌های این سازمان را در ایام نوروز ۱۴۰۰ در بخش‌های صدا، سیما و فضای مجازی اعلام کرد.

«مسلم رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، به تشریح برنامه های صدا وسیمای مرکز خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۰ اظهار کرد: در سیمای استانی با برنامه «یک یک» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی اکبر ابراهیم زاده روز تحویل سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ با بخش های متنوع و شاد، لحظه‌های سال تحویل را برای مخاطبان جذاب و به یاد ماندنی می‌کند.

 

مدیرکل صدا وسیمای مرکز خوزستان ادامه داد: سریال های طنز «سی سراب» و طنز عربی «عوده و یوده» و «بهار کارون» از دیگر برنامه های نوروزی سیمای استانی است که در ایام  تعطیلات نوروزی تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

وی اضافه کرد: معاونت صدای شبکه خوزستان هم با برنامه‌ های «نو به نو» (ویژه برنامه تحویل سال)، «صبح تو بهار»، «نو نوار» و برنامه عربی «لیالی ربیعه »نوروز را برای هم استانی‌ ها، زیبا رقم می زند.

 

رحیمی تصریح کرد: همچنین معاونت فضای مجازی با تولید استندآپ معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، پوستر و عکس نوشت، معرفی برنامه‌های صدا و سیما، ایجاد صفحه ویژه وب سایت و بارگذاری ویژه برنامه‌های صدا و سیما در فضای مجازی و برگزاری پویش مردمی نوروز ۱۴۰۰ را در فضای مجازی دیدنی و شنیدنی می‌کند.

 

کد خبر 1038201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha