رزمایش کمک مومنانه در آستانه سال نو توسط کانون ضحی بروجن اجرا می شود

زمانی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن با توجه به نزدیک بودن سال نو، در نظر دارند رزمایش کمک مومنانه را با هدف حمایت از اقشار کم درآمد، محرومین و نیازمندان اجرا کنند.

«آیدا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن با توجه به نزدیک بودن سال نو، در نظر دارند رزمایش کمک مومنانه را با هدف حمایت از اقشار کم درآمد، محرومین و نیازمندان اجرا کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن ادامه داد: به همین منظور قرار است با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم سبدهای معیشتی جمع آوری و بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند شهرستان توزیع کنیم.

 

وی ابراز کرد: هرچند پرورش نیروهای جوان، انقلابی و حفظ مساجد به عنوان اولین سنگر و مهمترین بنای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی با جدیت و اهمیت بیشتر نیاز به حمایت های مادی و معنوی متولیان امر دارند که تربیت و القای مفاهیم صحیح دینی برای نسل های بعد از انقلاب اسلامی جز با بکارگیری نیروهای تخصصی و ثابت قدم با برنامه های بلند مدت در مساجد تحقق نخواهد یافت.

 

زمانی به اهداف اجرای این طرح نیز اشاره کرد و افزود: طرح جمع ‌آوری کمک های مومنانه و تامین لباس شب عید، مانند هر طرح دیگری اهدافی دارد که مهم‌ترین آن فراهم کردن زمینه مشارکت شهروندان در کارهای خیر و تامین مایحتاج نیازمندان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن بابیان اینکه جمع آوری کمک های مومنانه برای اهدا به نیازمندان از زمان شیوع کرونا در کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) بروجن آغاز شده است گفت: تامین لباس شب عید نیازمندان، یکی دیگر از طرح های این کانون برای دستگیری از محرومان است.

 

وی بابیان این مطلب که کانون فرهنگی هنری ضحی، مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده است، یادآور شد: این کانون با دارا بودن امتیاز ۱۳۹۹ تعداد ۱۸۲ نفر تبت سامانه بچه های مسجد دارد و از بدو تاسیس تاکنون، اقدامات جهادی با هدف محرومیت زدایی انجام داده است.

 

زمانی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران ارجمند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت حساب  ۴۸۳۸ - ۱۰۱۰ - ۸۱۷۰ - ۶۲۷۳ بنام موکب جهادی قاسم بن الحسن (ع) واریز و برای اهدای کمک های غیر نقدی هم با شماره  ۰۹۱۴۰۷۸۶۶۱۲ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1038204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha