۶۵۰۰ قلم انواع مواد محترقه کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شیروان گفت: اخیرا ۶ هزار و ۵۰۰ قلم انواع مواد محترقه در شیروان کشف شد که در این راستا هشت نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمد روهنا» روز سه شنبه 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران شیروان با اشاره به کشف پنج درصدی مواد محترقه امسال نسبت به سال قبل اظهار داشت: با توجه به چهارشنبه سوری شهروندان نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند و هر گونه تجمعی در این خصوص منتفی است و تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 صبح اجرا خواهد شد که برای متخلفین حتما اعمال قانون خواهد شد.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شیروان در خصوص افزایش پنج درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان گفت: سال گذشته 197 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که امسال به 207 کیلوگرم افزایش یافته و با کشف هزار و 570 نخ سیگار در مقایسه با سال گذشته که 647 نخ بوده، 142 درصد افزایش کشفیات  سیگار داشته ایم.

 

 

روهنا افزود: همچنین کشفیات سرقت ها نسبت به سال گذشته 49 درصد افزایش داشته است که بیشترین آن سرقت های خرد، اماکن و سایر بوده و به شهرندان توصیه می شود در نگه داشتن اماکن، باغات، ساختمان های در حال احداث تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

 

 

 

وی از کاهش 82 درصدی مجموع کل تصادفات شهرستان خبر داد و گفت: امسال 14 مورد تصادفات برون شهری صورت گرفته که منجر به فوت 17 نفر و سال قبل 23 تصادف بوده که منجر به فوت 27 نفر شده و در این راستا، تعداد متوفیان نسبت به سال قبل 37 درصد کاهش داشته است.

 

 

وی افزود: همچنین امسال 91 درصد پرونده های  پلیس فتا منجر به کشف شده که بیشترین آن مربوط به برداشت غیرمجاز اینترنتی است.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1038235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha