المان «خانواده» در بلوار سیف‌الدوله نصب شد

بابایی گفت: به همت اداره سیما و منظر شهری شهرداری ملایر و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، المان «خانواده» در بلوار سیف‌الدوله نصب شد.

«حسین بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: طراحی، ساخت و نصب بیش از ۶۰ المان نوروزی در ایام نوروز در سطح شهر طی سال های اخیر انجام شده است.

 

شهردار ملایر از نصب چندین المان نوروزی شامل المان‌های نوری دست و گل، دست و پروانه، هفت سین نوری، ساعت تحویل سال، درخت و آدمک نوری، تخم مرغ، تونل نوری، اسب و کالسکه، سیب نوری، بالن، المان شهرجهانی انگور، آدمک و قاصدک، المان منبت، هفت سین قو، جام هفت‌ سین، پیرمرد و پیرزن، دخترک و جعبه کادو و نصب استندهای فلزی در روزهای آینده در سطح شهر خبر داد.

 

 وی افزود:  به همت  اداره سیما و منظر شهری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، المان «خانواده» در بلوار سیف‌الدوله نصب شد.

  بابایی به کاشت بیش از دو میلیون نشاء گل‌های اطلسی، ستاره‌ای، اختر، شب‌بو زعفرانی، آهار، همیشه‌ بهار، جعفری و انواع گل رز در سطح شهر اشاره کرد و افزود: ساخت و نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر علاوه بر آن‌که به فضای شهر در آستانه سال نو و بهار طراوت بیشتری می‌دهد، تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت آن در معابر شهری است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع خانواده، هدف از نصب این المان را نمایش و بهبود رابطه خانواده عنوان کرد و گفت: المانهای شهری به عنوان یکی از اصلیترین اجزای شهر میتوانند نقش بسزایی در ایجاد روابط عاطفی افراد با فضاهای شهری و به تبع آن ارتقای سرزندگی و پویایی این گونه فضاها ایفا کنند.

شهردار ملایرافزود:  کاشت بیش از ۱۸ هزار گلدان گل شب بو و ۱۰ هزار درخت و درختچه در میادین، بلوارها و بوستان‌های شهر، طراحی، ساخت و نصب بیش از ۲۵ المان در دهه فجر انقلاب اسلامی شامل استندهای فلزی با مضامین انقلاب اسلامی، المان کبوتر، المان آزادی پرندگان، المان نگاتیو با تصاویرانقلاب، المان سه بعدی ورود تاریخی حضرت امام خمینی‌(ره)، المان تلویزیون و المان چاق و لاغر و ..  از اقدامات دو ماه گذشته بوده است.

وی ، رنگ‌آمیزی پایه‌های پل انقلاب و نقاشی دیواری در سطح شهر، ساخت و نصب المان و کتیبه‌های شهر ملی منبت و شهر جهانی انگور در بوستان کوثر، ساخت و نصب بیش از ۴۰۰ تابلو راهنمای شهری، ورودی شهر، معابر و تعمیر و رنگ‌آمیزی مستحدثات بوستان‌ها، مساجد و نگهبانی‌های بوستان‌های سطح شهر را از دیگر اقدامات انجام شده  عنوان کرد.

وی واکاری و تکمیل گل‌‌های دایمی، سم‌پاشی درختان‌، تعویض شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی وسایل ورزشی، رفع نقص آبنماهای بوستان‌ها و میادین و نظافت و پاکسازی بلوارها و ورودی های شهر از جمله اقدامات این سازمان در راستای اجرای طرح استقبال از بهار  دانست.

کد خبر 1038275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha