موضوع مهدویت و انتظار پشتوانه عقلی و فلسفی دارد/ نوروز ۱۴۰۰ مهدوی است

حجت الاسلام عسگری از نوروز سال ۱۴۰۰ به عنوان نوروز مهدوی نام برد و گفت: موضوع مهدویت و انتظار پشتوانه عقلی و فلسفی دارد.

یبه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام محمدرضا عسگری» طی نشست خبری با اصحاب رسانه که سه شنبه ۲۶ اسفند در بنیاد مهدویت برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی بستری را فراهم آورد تا جریان مهدویت بیش از پیش ترویج پیدا کند. 

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز افزود: انقلاب اسلامی ظرفیت گسترش آموزه های مهدوی را برای اقشار مختلف مردم فراهم کرد و امروز تعمیق مباحث مهدوی اساس و مبنای کار است.

 

وی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از رسالت های بنیاد مهدویت خواند و اظهار کرد: توجه به جایگاه جوانان و نوجوانان یکی از رویکردهای بنیاد مهدویت در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است. 

 

وی با اشاره به اهمیت انتشار ۵۰۰ عنوان جلد کتاب تخصصی برای اقشار مختلف و ۴۰۰ عنوان کتاب برای نوجوانان در راستای تبیین فرهنگ مهدوی بیان کرد: تعمیق مباحث مهدوی از مهمترین شاخصه های برنامه ریزی شده در بنیاد مهدویت است. 

 

حجت الاسلام عسگری عنوان کرد: اصحاب رسانه نقش ویژه ای در انعکاس و اطلاع رسانی از فعالیت های صورت گرفته در جریان فرهنگ مهدویت دارند همچنین با آگاهی رسانی می توانند جامعه را به سمت یک جامعه مهدوی سوق دهند. 

 

وی با بیان این مطلب که بنیاد مهدویت با نظارت ولی فقیه در استان البرز فعالیت های مستمری را در نظر داشته است عنوان کرد: محتواسازی با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت در قالب برنامه های تولیدی از جمله اقدامات بنیاد مهدویت است.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز خاطرنشان کرد: راه اندازی قرارگاه نیمه شعبان از جمله اقداماتی است که با هدف تبیین فرهنگ مهدوی در استان البرز انجام شده است. 

 

 

کد خبر 1038361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha