انتخاب فرد اصلح منتج به افزایش اعتماد عمومی در جامعه می شود

شفیعیان گفت: در صورتی که خروجی انتخابات، انتخاب اصلح باشد، منتج به افزایش انسجام همه‌جانبه و ارتقاء اعتماد عمومی در جامعه می شود.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات مطلوب در شهرستان جهرم، گفت: برگزاری انتخابات مطلوب با تحقق حداکثری چهار رکن مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت میسر می‌شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم درمورد برگزاری انتخابات پیش رو، افزود: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات فراهم شده و همه امور طبق روال و به صورت منظم در حال انجام بوده و تمام عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات باید تلاش کنند در سایه عمل به قانون، انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی در شهرستان برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه در صورتی که خروجی انتخابات، انتخاب اصلح باشد، منتج به افزایش انسجام همه‌جانبه و ارتقاء اعتماد عمومی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی می شود، با ثبت‌نام نخبگان، فرهیختگان و متخصصان، مشارکت حداکثری مردم شریف و برگزاری یک انتخابات قانونمند توسط عوامل اجرایی و نظارتی در شهرستان محقق شود.

 

شفیعیان با توجه به اینکه مهلت قانونی ثبت نام ساعت ۱۸ روز سه شنبه پایان می یابد، تصریح کرد: از همه علاقه مندانی که توانایی به عهده گرفتن مسئولیت خطیر نمایندگی مردم را در خود می بینند برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای جهرم، قطب آباد و دوزه دعوت به عمل می آورم.

کد خبر 1038363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha