شرایط سخت اقتصادی، گرانی در ازنا نسبت به دیگر شهرستان ها آزار دهنده است

حجت الاسلام سپهوند، با اشاره به سخت اقتصادی، گرانی و افزایش قیمت کالا ها در شهرستان ازنا، گفت: همه باید در راستای تنظیم بازار و حمایت از مردم آسیب دیده تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(26 اسفند)، در دیدار با رئیس اداره صمت و مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ازنا با تأکید بر نظارت مستمر و ویژه بر بازار به ویژه در ایام‌ آخر سال، اظهار داشت: با توجه به تورم و گرانی حاکم بر بازار، رصد و کنترل و ساماندهی بازار و صنف های شهرستان در این وضعیت بسیار مهم است.

 

امام جمعه ازنا با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی، گرانی و افزایش قیمت کالا ها در شهرستان نسبت به شهرهای دیگر مردم را آزار می دهد، افزود: همه باید در راستای تنظیم بازار و حمایت از مردم آسیب دیده تلاش کنند و هیچ کوتاهی در این راستا پذیرفته نیست.

 

وی ادامه داد: معضلات معیشتی به ویژه برای طبقات متوسط و ضعیف جامعه زیاد است و باید با تثبیت قیمت‌ها به‌خصوص کالاهای اساسی و پرمصرف در سبد هزینه خانوار، حمایت و آرامش لازم را برای مردم به ارمغان آورد.

 

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اینکه طبق گزارشات مردمی چند نرخی بودن اجناس توسط فروشگاه ها و مغازه های مختلف در ازنا وجود دارد، بیان داشت: در بازار قیمت‌ها متفاوت هست، مثلاً یک جنس در یک مغازه ۲۰ هزار تومان هست در حالی که در مغازه رو به رو به قیمت کمتر می‌توان همان جنس را خرید کرد که نشان از چند نرخی بودن اجناس در بازارهست که انتظار داریم این مورد هم پیگیری و کنترل شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: باید واحدهای صنفی بر مبنای قیمت مصوب کالا مورد نظارت مستمر قرار گیرند و هر واحدی که تخطی کرد برخورد قانونی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام سپهوند با تشکر از بازرسی‌ها و نظارت های مسئولان اداره صمت، اتاق اصناف و تعزیرات شهرستان، خاطرنشان کرد: انتظار تحقق و عملی شدن زحمات شما را داریم تا به خوبی بتوانیم بحث نظارت را در کنترل قیمت ها جا بیاندازیم و نباید اجازه دهیم عده ای قلیل به خاطر سودجویی خود شرایط زندگی را برای مردم سخت تر کنند.

کد خبر 1038372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha