۸۸ میلیارد تومان برای راه اندازی ایستگاههای ‌آتش نشانی اختصاص یافته است

شهریاری گفت: شهر مشهد نیازمند ۶۶ ایستگاه آتش‌نشانی است تا به استانداردها برسد و رسیدن به استانداردها یکی از رویکردهای اصلی شورای پنجم بوده و بر همین اساس، در بودجه سال آینده ۸۸ میلیارد تومان به منظور تجهیز و راه‌اندازی ایستگاهها اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا شهریاری» امروز(۲۶ اسفند) در آیین افتتاح ایستگاه ۵۳ آتش‌نشانی و بهره‌برداری از ۸ دستگاه خودرو عملیاتی سنگین، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه با بیان اینکه در این ماه، مناسبت‌های ارزشمندی چون میلاد امام‌حسین(ع) را داریم؛ امام حسین(ع)، سرداز آزادگی بود و راه آزاده‌مردی را به ما نشان داده، گفت: شهید باکری، الگوی مناسبی برای همه ماست و شهرداران محترم نیز باید پیرو این عزیز باشند.

 

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ سعی خواهیم کرد که ۴ ایستگاه آتش‌نشانی احداث کنیم، افزود: شورای پنجم پیوسته نسبت به شهردار و مدیریت شهری رویکرد حمایتی داشته و عزم خود را جزم کرده‌ایم تا به تعهداتی که به شهروندان دادیم، عمل کنیم.

 

شهریاری با بیان اینکه شهر مشهد نیازمند ۶۶ ایستگاه آتش‌نشانی است تا به استانداردها برسد، تصریح کرد: رسیدن به استانداردها یکی از رویکردهای اصلی شورای پنجم بوده و برهمین اساس، در بودجه سال ۱۴۰۰، ۸۸ میلیاردتومان به منظور تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه‌ها اختصاص یافته است.

 

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه بهره‌برداری از ایستگاه ۵۳ آتش‌نشانی موجب تسریع در عملیات و خدمات‌رسانی به محدوده می‌شود، افزود: امیدواریم با همدلی و تعامل بتوانیم موفقیت‌های مدیریت شهری را استمرار ببخشیم و به تعهدات خود نسبت به مردم عمل کنیم.

کد خبر 1038403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha