ثبت نام ۱۵۴ داوطلب دیگر در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان شیراز

امیری گفت: در هفتمین روز از نام‌ نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان شیراز تا ساعت ۱۹ تعداد ۱۵۴ نفر ثبت نام نهایی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (سه شنبه 26 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر گفت: در هفتمین روز از نام‌ نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان شیراز تا ساعت 19 تعداد 154 نفر ثبت نام نهایی شده اند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز افزود: از نخستین روز تا ساعت 19 هفتمین روز ثبت نام داوطلبان، 670 داوطلب ثبت نام کرده اند که 552 نفر برای حوزه شیراز، 15 نفر داریون و 22 نفر خان زنیان و 81 نفر حوزه صدرا ثبت نام کرده اند.

فرماندار شیراز اعلام کرد: از این تعداد 382 حضورا برای ثبت نام به فرمانداری شیراز مراجعه کرده اند، 55 نفر نیز از طریق دفاتر پیشخوان، 121 نفر با موبایل و 112 نفر با نسخه دسکتاپی ثبت نام کرده اند.

امیری با اشاره به سن داوطلبان بیان کرد: جوان ‌ترین داوطلب 25 ساله و مسن‌ترین 66 ساله است و ثبت نام تا ساعت 24 امشب تمام خواهد شد و آمار یک ساعت بعد از آن تجمیع خواهد شد و صبح روز 27 اسفند به صورت قطعی آمار ثبت نام کنندگان اعلام خواهد شد.

خاطر نشان می شود، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی تا ساعت 20 روز 26 اسفند تمدید شده بود و انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 1038457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha