مشارکت در انتخابات آزمون بزرگ پیش روی ملت ایران

کنعانی مقدم با بیان اینکه مشارکت در انتخابات آزمون بزرگ ملت ایران است، گفت: باید فردی را در میان کاندیدا انتخاب کنیم که از مقبولیت لازم برخودار بوده و اصلح باشد.

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد راه های افزایش مشارکت مردم در انتخابات و حساسیت این دوره از انتخابات جمهوری اسلامی ایران گفت: پیش بینی من برای سال آینده سالی سلامت و پر برکت است، سلامت به این معنا که از دوران بحرانی کرونا عبور کنیم و سلامت و شادابی مردم بازگردد و در انتخابات نیز سلامت انتخابات را داشته باشیم و شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

 

دبیر کل حزب سبز با تاکید بر سلامت روحی، جسمی و روانی ملت ایران خاطرنشان کرد: سلامت ملت ایران باید مورد توجه جدی دولت ها قرار بگیرد و همان گونه که به بهداشت جسم توجه می کنیم به بهداشت روح و روان نیز توجه داشته باشیم.

 

وی گفت: سال پیش رو را سال برکت می دانم زیرا معتقدم شجره طیبه نظام اسلامی در مرحله میوه دادن است و انشاءالله از سال آینده میوه های پر برکت این زحمات را می چشیم و می توانیم به دستاوردهای بزرگی دست یابیم.

 

وی گفت: یکی از میوه های پر برکت حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان و مشارکت در انتخابات است. معتقدم سال آینده ما بتوانیم با یک حماسه عملیاتی و اقتصادی موانع را کنار بگذاریم و به اهداف و آرمان های انقلاب برسیم و مردم ما از میوه های شیرین نظام اسلامی بهره مند شوند.

 

وی تصریح کرد: در رابطه با انتخابات امتحان و آزمایش بزرگی پیش روی ملت ایران است که باید حضور مردم در آن پرشور و حداکثری همراه با شور و شعور باشد تا دولت کارآمدی را انتخاب کنیم تا مشکلات کشور را حل کند.

 

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند و بیانات ایشان چراغ راه همه ماست، باید فردی را پیدا کنیم که در میان کاندیداها اصلح باشد و از مقبولیت لازم برخوردار باشد. این دو ویژگی اصلح بودن و مقبولیت لازمه شکل گیری دولت کارآمد برای حل مشکلات است و به این صورت کسانی که دولت تشکیل می دهند، اگر این دو خصلت را نداشته باشند خود به یک مشکل دیگر تبدیل می شوند و به جای اینکه مشکل کشور را حل کنند خودشان به مشکلی دیگر تبدیل می شوند که مردم باید تلاش کنند که این مشکل را حل کنند.

کد خبر 1038646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha