۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی جدید در آران و بیدگل به بهره برداری می رسد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل از بهره برداری ۱۳ پروژه عمرانی آموزشی و ورزشی این شهرستان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، محمد معدندار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ۱۳ پروژه عمرانی نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: این پروژه ها شامل ۵ آموزشگاه با ظرفیت ۳۰ کلاس درس در بخش های کویرات و مرکزی آران و بیدگل، ۵ سالن و چمن ورزشی در مدارس، بهره برداری از سه سایت رایانه ای و اضافه شدن ۵ باب کلاس درس به مجموعه های مدارس این شهرستان است.

 

معدندار با بیان اینکه این پروژه ها در تمامی نقاط این شهرستان احداث شده و هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از محل کمک خیران و اعتبارات دولتی برای این پروژه ها هزینه شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: طی ۶ سال اخیر بیش از ۷۵ پروژه عمرانی در بخش های مختلف آموزشی  و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در آران و بیدگل به بهره برداری رسیده که با بهره برداری از آن ها تنها ۱۰ آموزشگاه دو شیفته در  این شهرستان وجود دارد.

 

معدندار تصریح کرد: تا پیش از سال ۹۳ حدود۳۰ 0درصد مدارس شهرستان آران و بیدگل دو شیفته بودند که این میزان در حال حاضر به کمتر از ۸ درصد رسیده است./

کد خبر 1038669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha