نامگذاری جهش تولید برای خنثی کردن شگرد آمریکایی ها در رکود اقتصاد ایران بود

خرمشاد گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری نامگذاری جهش تولید صورت گرفت تا شگرد آمریکایی ها برای افزایش و توسعه فقر و فشار همه جانبه خنثی شود.

محمد باقر خرمشاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تحقق شعار جهش تولید گفت: موضوع جهش تولید با هدف گذاری اقتصادی مطرح شد که با توجه به پیش بینی های حداکثری ایالات متحده آمریکا برای هدف قرار دادن اقتصاد کشور و به رکود کشاندن آن با تدبیر مقام معظم رهبری نامگذاری جهش تولید صورت گرفت و در این نامگذاری تلاش شد تا شگرد آمریکایی ها برای افزایش و توسعه فقر و فشار همه جانبه خنثی شود.

 

معاون آموزشی و پژوهشی سابق وزارت امور خارجه افزود: رهبر انقلاب با نامگذاری سال جهش تولید تلاش کردند شگرد آمریکایی ها را در داخل کشور خنثی کنند و به تعبیر دیگر همه جا آتش به اختیار اعلام کردند تا همه افراد جامعه در این راه قدم بردارند.

 

خرمشاد در مورد جهش تولید در حوزه های فرهنگی تصریح کرد: معتقدم با پرورش نسل جدیدی که به تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه ارزش های انقلاب اسلامی اهتمام دارند، ما شاهد تجدید حیات و دمیدن خون جدید در رگ های مباحث فرهنگی و ارزشی انقلاب اسلامی هستیم.

 

وی گفت: شرایط کرونا تا حد زیادی به عنوان ترمز در جهش تولید عمل می کرد و در بسیاری از حوزه ها اثرات مثبتی نداشت اما رشد آثار فرهنگی، ارزشی و انقلابی در جشنواره فیلم فجر بسیار قابل توجه بود.

 

خرمشاد اظهار کرد: در آثار مکتوب و کلیپ ها شاهد نشاط خوب در حوزه تولید آثار ارزشی و انقلابی بودیم. اگرچه ما هنوز نیازمند تولید آثار فاخرتر در حوزه ارزش های انقلاب اسلامی هستیم و یکی از زایش هایی که مقام معظم رهبری در سال جهش تولید تاکید داشتند در حوزه فرهنگی رخ داده است و باید کمک کنیم این جهش رشد و عمر بیشتری پیدا کند.

کد خبر 1038754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha