۳۲۲ رسانه در جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان شرکت کردند

جوروند با اشاره به حضور ۳۲۲ رسانه از خوزستان در جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان گفت: ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان بخشی از رسالت برگزاری این جشنواره بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» امروز (چهارشنبه 27 اسفند) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان با تبریک میلاد امام حسین (ع) و فرارسیدن سال نو اظهار کرد: ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان بخشی از رسالت برگزاری این جشنواره بود که با استقبال خوب اصحاب رسانه همراه شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به حضور ۳۲۲ رسانه از خوزستان در این جشنواره افزود: جشنواره در سه بخش تخصصی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش، بخش‌ ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و بخش موضوعی مدافعان سلامت برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: آثار دریافت شده از تاریخ (1 دی ماه 1398 تا 1 بهمن ماه 1399) در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه‌های استانی نشریات سراسری منتشر شده بودند.

 

«مرتضی جمشیدی» معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان نیز تصریح کرد: در چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان، آثار از (۳۰ دی تا ۳۰ بهمن) سال جاری دریافت شدند که در بخش سرمقاله و یادداشت ۶۳ اثر، گزارش ۶۲ اثر، خبر ۱۰ مورد، تیتر ۴۸ عنوان، مصاحبه ۱۸ اثر، عکس ۱۶ مورد، گرافیک و صفحه‌آرایی ۲۱ اثر، حوزه سردار شهید سلیمانی ۳۳ متن و حوزه مدافعان سلامت ۵۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شدند و مورد داوری قرار گرفتند.

 

همچنین «افشار پرویزی بابادی» در این آیین با تقدیر از تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دست اندرکار برگزاری این جشنواره و تشکر از همراهی خبرنگاران عنوان کرد: در انجام فعالیت‌های خانه مطبوعات با همیاری خبرنگاران و حضور فعال آنها و پیگیری مطالبات، قدم‌های خوبی برداشته شده که از جمله آن برگزاری این جشنواره و همراهی خبرنگاران با ارسال  آثار بازخورد خوبی داشته و تلاش داریم در سال ۱۴۰۰ هم با برگزاری یک نشست خبری از تلاش‌های این عزیزان تقدیر کنیم.

 

مدیر عامل خانه مطبوعات استان خوزستان در ادامه بیانیه هیئت داوران چهارمین جشنواره رسانه‌ها و‌ مطبوعات خوزستان را قرائت کرد.

 

«مهرانگیر بحیرایی» رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در پایان یاد آور شد: به نفر اول هر رشته در تمامی بخش‌ها،‌ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال، نفر دوم‌ لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال تقدیم می‌شود که در سال پیش رو با برگزاری یک نشست خبری هدایای نفرات برتر به آنها اهدا خواهد شد.

 

در پایان برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان معرفی شدند.

 

کد خبر 1038787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha