ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود

عالمی نیسی با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود گفت: ثبت‌نام در این انتخابات ۲۶ اسفند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به روند ثبت‌نام داوطلبان شورای شهر اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان اهواز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ثبت نام هم به صورت حضوری و غیرحضوری انجام شد.

 

فرماندار کلانشهر اهواز افزود: ثبت نام داوطلبان بدون نیاز به مراجعه حضوری نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن اندرویدی و یا ازطریق نسخه ویندوزی دانلود برنامه ثبت‌نام از طریق پورتال وزارت کشور به نشانی entekhabat.moi.ir امکان پذیر بود.

 

وی اضافه کرد: در ورودی سالن استقلال فرمانداری اهواز (محل ثبت نام داوطلبان) کارشناسان مرکز بهداشت برای انجام تست کرونا داوطلبان مستقر بودند و داوطلبانی که تست آنها منفی بود، ثبت نام می شدند.

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز در پایان تصریح کرد: نوبت دهی داوطلبان برای ورود به سالن، نصب دستگاه الکل پاش، تبلیغات محیطی، توزیع ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای ثبت نام داوطلبان را از دیگر اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا در ستاد انتخابات اهواز نام برد.

 

فرایند ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی برای کلانشهر اهواز و شهر الهایی از (چهارشنبه ۲۰ اسفند) با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در سالن استقلال فرمانداری اهواز آغاز و (سه شنبه ۲۶ اسفند) به پایان رسید.

 

کد خبر 1038803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha